Nowe łóżko Electra ⚡️ Przedsprzedaż teraz z ekskluzywną zniżką
Nowe łóżko Electra Plus ⚡️ Przedsprzedaż teraz z ekskluzywną zniżką
Nowe łóżko Electra ⚡️ Przedsprzedaż teraz z ekskluzywną zniżką
Nowe łóżko Electra Plus ⚡️ Przedsprzedaż teraz z ekskluzywną zniżką
Obsługujemy zgłoszenia serwisowe zarówno w okresie gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Po przesłaniu formularza skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy najlepsze możliwe rozwiązanie.
Reklamacje gwarancyjne rozpatrujemy w ciągu 14 dni, a naprawy realizujemy możliwie najszybciej. W przypadku serwisu pogwarancyjnego termin ustalamy indywidualnie – zawsze działamy sprawnie.
Wysyłka w ramach reklamacji gwarancyjnej jest bezpłatna. W przypadku serwisu pogwarancyjnego koszt ustalamy indywidualnie – zawsze najniższy możliwy.
Tak, jest to możliwe. Traktujemy to jako usługę dodatkową i wyceniamy indywidualnie.
Nie ma problemu – opisz objawy, dodaj zdjęcia jeśli możesz, a my zajmiemy się diagnozą i zaproponujemy rozwiązanie.
Tak, udzielamy gwarancji na wykonane naprawy pogwarancyjne – szczegóły zależą od zakresu usługi.
Tak, możesz dostarczyć produkt osobiście do naszego punktu serwisowego lub skorzystać z kuriera.
Masz jeszcze jakieś pytania?
Brak produktów w koszyku.