Nowe łóżko Electra ⚡️ Przedsprzedaż teraz z ekskluzywną zniżką

Nowe łóżko Electra Plus ⚡️ Przedsprzedaż teraz z ekskluzywną zniżką

Nowe łóżko Electra ⚡️ Przedsprzedaż teraz z ekskluzywną zniżką

Nowe łóżko Electra Plus ⚡️ Przedsprzedaż teraz z ekskluzywną zniżką

Nowość ✨

Zgłoś serwis produktu

Obsługujemy zgłoszenia serwisowe zarówno w okresie gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Po przesłaniu formularza skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy najlepsze możliwe rozwiązanie.

Proces serwisowy krok po kroku:

  1. Zgłoszenie
    Wypełnij formularz, podaj dane zamówienia, opisz problem i – jeśli to możliwe – dołącz zdjęcia.
  2. Kontakt zespołu
    Po przeanalizowaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby omówić kolejne kroki. Zgłoszenia gwarancyjne rozpatrujemy w ciągu 14 dni.
  3. Realizacja serwisu
    Po potwierdzeniu rozpoczynamy realizację. Każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie i realizowana możliwie najszybciej.
  4. Aktualizacje
    Informujemy Cię na bieżąco o postępach i aktualnym statusie zgłoszenia.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia

Formularz zgłoszenia serwisowego

Prześlij zdjęcia przedstawiające problem (maks. 5 zdjęć, łącznie 10MB)

Najczęściej Zadawane Pytania

Masz jeszcze jakieś pytania?